top of page

Neviditelná knihovna

Na tuhle knihu jsem se docela těšila. Celý ten nápad s knihovnou je sice trochu jako Flynn Carsen, ale toho já miluju. Takže jsem do toho možná čekala i víc.

Začátek byl perfektní a kniha mě fakt strašně bavila. Ale přišlo mi, že tam toho bylo trochu moc. Jako člověk musel namáhat hlavu a snažit se zapamatovat veškeré bytosti.

Spisovatelky láska k Sherlocku Holmesovi je v knize očividná a sem tam nějaká dedukce byla i příjemná. Avšak to vysvětlování. Panejo. Přibližně 20 stránek v polovině knihy seděly postavy u stolu a povídaly a zbytečně dlouho vysvětlovaly. No já myslela, že mě šlehne. Tou částí jsem se tak nějak prokousala. A pak ten konec.

Byl skvělý. Možná trochu uspěchaný, ale skvělý. Rozhodně si přečtu další díl. Tam by spisovatelka mohla opustit to věčné vysvětlování, protože ho už známe z toho dílu.


Recent Posts
Archive
bottom of page