top of page

Magnus Chase a bohové Ásgardu - Prastarý meč

Co si budeme povídat, není to Percy Jackson.

Avšak styl psaní Ricka Riordana mě vždycky bavil. Krátké kapitoly, úžasné nadpisy a humor. Ach ten humor. Takhle jsem se u knížky dost dlouho nezasmála.

Ze začátku se kniha trochu táhla. Přišlo mi, že strašně dlouho trvalo, než jsme se k něčemu dostali. Ale tak je to první díl a seznamuejme se s novým božstvem a to asi potrvá.

Když kniha vyšla a já si ji připisovala na 'to read' list, nedošla mi jedna věc. Jméno Chase. Až do začátku knihy mi nedošlo, že má stejné příjmení jako Annabeth. Dokavaď v knize nebyla zmíněná sestřenice Annabeth, doopravdy mi to nedošlo. Člověka hned naplnil takový uspokojiví pocit, když i v názvu jedné kapitoly bylo Jasonovo jméno.

Od poloviny knihy jsem se pomalu nemohla odtrhnout.

A co dalšího uspokojilo mojí duši fangirl? Zmiňování se o Thorovi z filmů. A co ještě víc? Když Thor pronesl následující věty:

"Jsou jako... jak je to? Liga zabijáku v Arrow."

"V Sherlockovi mi chybí celá řada, a to mě ničí!"

Jako upřímně musím říct, že s touto verzí Thora bych si velmi dobře rozuměla.

Zkrátka a jiště kniha stojí za přečtení. Naprosto doporučuji.

Další díl by měl vyjít na podzim tohoto roku a třetí díl na podzim roku 2018.


Recent Posts
Archive
bottom of page