top of page

Jsem rozohněná

Spisovatelčin styl psaní mne každou stránkou naprosto ohromuje. Je naprosto originální. V životě jsem nic takového nečetla, a i když je děj jaksi primitivní, její knihy mě neuvěřitelně baví.

Tento díl byl nejlepší. Do poloviny knihy se vlastně naprosto nic nedělo, až na vnitřní boj Juliette. Kniha byla zakončena dokonale. Autorka vydala i 4. díl, ale zda bude přeložen do češtiny ještě nevím. Doufám, že ano.

Teď pozor - SPOILERY

Víte, jsem člověk, který chce, aby hlavní hrdinka skončila s její první láskou. A stejně jako v několika dalších knižních sérií, ani tady mi to nevyšlo. Bylo mi to jasné od prvního dílu, ale stejnak jsem stále doufala.

A pak přišel zlom, kdy se mi Adam na chvilku neuvěřitelně zhnusil. Chápu, že musí být raněný, ale jestliže někoho opravdu miluji, nikdy bych nevypustila z úst slova, co vypustil on. Byla jsem zklamaná a kapitolu jsem dočítala se slzami v očích. V tu chvíli mi bylo jasné, že vztah mezi Juliette a Adamem definitivně končí. Tohle mu přece nemůže odpustit. To snad nikdo.

A pak jsem si začala všímat rozdílů mezi Adamem a Aaronem. Došlo mi, že Aaron je pro ni prostě lepší volba. Mnohem. Takže, když jsem četla jejich romantické chvilky, musela jsem se ovládat, abych nezačala skákat radostí do stropu.


Recent Posts
Archive
bottom of page