top of page

Eragon

Kniha je napsána 15i letým chlapcem. Naprostý talent. Kniha se četla nádherně. Příběh byl velice originální a chytl mě za srdce. Avšak mě nějak uplně nedonutila, abych ji četla. Bavila mě, to ano, ale nebyl to ten pocit, kdy vás svrbí prsty vždy, když knihu zavřete a jdete spát. Přesto se těším na další díly.

Když už jsme u dalších dílů, musím se pochlubit. V sobotu byl festival knih Humbook, na který přijel i Christopher Paolini. Nejenom, že mám podepsané všechny 4 díly, ale mám s ním i fotku, kterou jsem přidala ještě sobotní večer na twitter a také tweet s naším krátkým rozhovorem. Ráno po probuzení jsem na twitteru našla jeho reakci <3 naprosto úžasné!

Christopher je nejen velmi sympatický, ale i vtipný a strašně skromný a hodný člověk. Věnuje se fanouškům, za což ho mám ráda ještě více :)

Přikládám podepsaného Eragona, naši fotku (lehce upravenou z důvodu, že jsem tam stála 2 hodiny a bylo strašně vydýcháno a to se na mě na fotce krásně podepsalo :) ) a jeho reakce na twitteru :)


Recent Posts
Archive
bottom of page