top of page

Rudá královna

Pamatuju si, jak minulým rokem po vchodu do knihkupectví mě tato knížka praštila obálkou do očí. Z nějakého důvodu mě uchvátila hned na první pohled. O anotaci ani nemluvě. V té době jsem chtěla koupit knihu do 200 Kč, proto jsem ji s těžkým srdcem opět uložila do regálu. Před týdnem jsem bloumala knihkupectvím a konečně ji koupila. Doma jsem začala číst..

...začetla jsem se téměř okamžitě a nemohla se odtrhnout. Četla jsem do té doby, než mě únava donutila knihu zavřít. Hned po ránu jsem se na ni opět vrhla.

Spisovatelčin styl psaní je jednoduchý a celý příběh je trochu primitivní. Ale to se mi líbí. Je to přesně kniha na oddych. U knihy jsem se zasmála, ale i slza ukápla a srdce zastavil šok. Proště vše, co od správné knihy očekávám. Hned po dočtení jsem běžela pro druhý díl, který je zatím stejně skvělí, jako ten první.

Podle všeho třetí díl bude vydán v originále až v únoru 2017 a podle aktuálních informací v češtině vyjde v dubnu 2017.

P.S. Při kliknutí na obrázek knihy se Vám v novém okně otevře odkaz ke koupi knihy :)


Recent Posts
Archive
bottom of page