top of page

Sebevražedný oddíl 1: Kopanec do zubů

Komix je označen jako první, ale jestli jim projde druhý díl, nevím, nevím... Co se animace týče, vše super, jenom Harley se mi líbí víc od Chada Hardina. Avšak její hlášky nezklamaly. Opět jsem se díky ní zasmála. Ze začátku všechno super. Amanda byla přesně tak bezcitná, jak má být. Bylo tam spousty zločinců a příjemné bylo také vidět Black Canary. Ale ukončení?

Teď pozor, přichází SPOILER:

.

.

.

Zabitím Harley si zabili i poptávku na druhý díl. Momentálně je Harley obrovsky známá a díky ní, si všichni ohromní "fanoušci" komix vůbec koupí. Je to smutné, ale fakt.

Já osobně jsem s komixem strašně spokojená. Jenom má láska, Joker, je mrtvý. Ach jo.

No tak uvidíme, jak to pokračování bude vypadat. Jsem upřímně natěšená a zvědavá.


Recent Posts
Archive
bottom of page