top of page

Dvůr mlhy a hněvu

Konečně jsem se po nějakém půlroce jsem se konečně dočkala.

Panejo... První část byla skvělá. Popisuje, jak se Jarní dvůr a Feyre vzpamatovávají. No a já se musela vzpamatovávat z první části.

A ta druhá byla naprostá pecka. Musím se přiznat, že jsem nebyla největším fanouškem Rhysa, ale v druhé části jsem si ho naprosto zamilovala. Konečně to nabralo na tempu a spousta věcí se vyjasnila. A ty nové postavy? Bomba!

Pak přišla třetí část. No a to už jelo. První díl mě prostě chytnul a nepustil. U tohoto to bylo bezvadné, ale ne tak, jak u předchozího. Až ta třetí část. Nemohla jsem se odtrhnout. Brečela jsem, smála se, ječela a zase brečela.

Tato série je jedna z nejdokonalejších. Precizní dílo.

A u některých těch částí... no... buďme upřímní, kam se na to hrabe Padesát odstínů.

Další díl výjde v orignále 2. května, takže u nás předpokládám až tak za rok. Super. Do té doby zemřu.


Recent Posts
Archive
bottom of page